مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-15سياسي

ملاک انتخاب روسای دانشگاه ها چیست؟


تمام گروه ها، تشکل ها و سازمان ها و مراکز مختلف دانشگاهی و مردمی در پیشنهاد و معرفی گزینه های مختلف به وزارت علوم نقش دارند و با این شیوه، هیچ گزینه ای از نظر دور نمی افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در پی ابراز نگرانی نماینده تبریز از انتصاب های اخیر در دانشگاه های سراسر کشور که در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود، مشاور وزیر علوم و سرپرست حوزه وزارتی با بیان اینکه تاکنون 24 رییس دانشگاه توسط وزیر علوم منصوب شده اند، گفت: شایستگی علمی، اعتقادی، مدیریتی و همسویی با دولت منتخب مردم، ملاک انتخاب روسای دانشگاه ها است.

دکتر علی شمسی پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: انتخاب روسای دانشگاه ها و مراکز و موسسات پژوهشی و آموزشی کشور یکی از مهمترین وظایف و مسئولیت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و تاثیر بسیاری در آینده این کشور و تامین نیروی انسانی متخصص برای جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: به علت نقش و اهمیت روسای دانشگاه های کشور در نظام آموزش عالی، مجموعه وزارت علوم حساسیت ویژه ای در انتخاب روسای دانشگاه ها دارد و سعی می شود که انتخاب روسای دانشگاه ها به احسن وجه اتفاق بیفتد و بهترین افراد ممکن در راس دانشگاه های کشور قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک انتخاب روسای دانشگاه ها چیست؟

ملاک انتخاب روسای دانشگاه ها چیست؟