مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-15سياسي

گله ها و درخواست های ناشران از شهرداری


ناشران و اصحاب رسانه در نشستی که در نخستین روز از «هفته کتاب» برگزار شد، از دغدغه های خود در زمینه کتاب گفتند که پاسخ آن ها با وعده هایی از سوی نماینده شورای شهر و شهرداری تهران همراه بود.

- ناشران و اصحاب رسانه در نشستی که در نخستین روز از هفته کتاب برگزار شد، از دغدغه های خود در زمینه کتاب گفتند که پاسخ آن ها با وعده هایی از سوی نماینده شورای شهر و شهرداری تهران همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست پس از برنامه کتاب گردی با حضور علیرضا نادعلی، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، مسعود رنجبریان، شهردار منطقه 6 تهران، هومان حسن پور، رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، جمعی از ناشران و اصحاب رسانه در روز دوشنبه (24 آبان ماه) در اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برگزار شد.

محمدتقی عرفان پور، مدیر نشر علوم دانشگاهی در آغاز این جلسه با بیان این که قاچاق کتاب حیات نشر را به خطر انداخته است، خطاب به شهردار منطقه 6 و عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: هر کسی مسئولیتی دارد و باید به مسئولیتش واقف باشد و توقع داریم که به آن عمل کند.

او در عین حال به این که اتحادیه ضابط کسب وکارهای قانونی است اشاره و بیان کرد: متاسفانه طی چندسال اخیر کم کاری هایی از نهادهای مسئول دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله ها و درخواست های ناشران از شهرداری

گله ها و درخواست های ناشران از شهرداری