مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-15اقتصادي

افتتاح 2 ورودی جدید ایستگاه مترو با 100 میلیارد تومان هزینه


مجاورت با میدان رازی، مجتمع مهدیه، بیمارستان پارسا و همچنین خط راه آهن تهران، ایستگاه مذکور را به یکی از ایستگاه های پرمسافر و مهم خط7 تبدیل کرده است.

- مجاورت با میدان رازی، مجتمع مهدیه، بیمارستان پارسا و همچنین خط راه آهن تهران، ایستگاه مذکور را به یکی از ایستگاه های پرمسافر و مهم خط7 تبدیل کرده است.

مجری خط 7 متروی تهران گفت: 2 ورودی جدید در ایستگاه های افتتاح شده خط 7 به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود یوسفی با اعلام مطلب فوق افزود: خط 7 متروی پایتخت با بهره برداری از 6 ایستگاه دیگر تکمیل خواهد شد که افتتاحیه بعدی، مربوط به ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی می شود؛ اما در کنار افتتاح ایستگاه های جدید، تکمیل ورودی های دوم ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز مد نظر قرار دارد بطوریکه طی 4 سال گذشته 14 ورودی جدید (با احتساب افتتاحیه پیش رو) در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مجری خط 7 مترو با اشاره به ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه گفت: 3 سال پیش ورودی غربی ایستگاه رودکی در محدوده منطقه 10 به بهره برداری رسید و حالا ورودی شرقی این ایستگاه که در محدوده منطقه 11 واقع شده است، با 6 رشته پله برقی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 ورودی جدید ایستگاه مترو با 100 میلیارد تومان هزینه

افتتاح 2 ورودی جدید ایستگاه مترو با 100 میلیارد تومان هزینه