مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-15بين الملل

اندیشکده صهیونیستی: ریاض برای تضعیف حزب الله و دولت لبنان بحران سازی کرد


یک اندیشکده رژیم صهیونیستی در جدیدترین مطالعه خود با اذعان به بحران سازی ریاض در لبنان برای تضعیف حزب الله و دولت بیروت، آن را قماری خطرناک توصیف کرد و تداوم این بحران را در تضاد با منافع غرب و تل آویو اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین مطالعه منتشر شده از سوی اندیشکده صهیونیستی موسوم به  مرکز تحقیقات امنیت قومی اسراییل وابسته به دانشگاه تل آویو به بحران و تنش ایجاد شده بین ، در بررسی صورت گرفته از سوی این مرکز تحقیقات اسراییلی، بحران کنونی که توسط عربستان سعودی آغاز شد و سپس بحرین، کویت و امارات به آن ملحق شدند، خبر بسیار خطرناکی برای لبنان که  در حال فروپاشی است، به شمار می رود.

بر این اساس عربستان سعودی از اظهارات وزیر قرداحی برای بحران سازی با هدف ضربه زدن به حزب الله و دولت جدید به ریاست نجیب میقاتی ، سوء استفاده کرده است.

در این مطالعه آمده است که اگر بحران کنونی حل نشود، ضربه سختی به لبنان، به ویژه به اقتصاد این کشور وارد خواهد شد، زیرا به اعتقاد نویسندگان این پژوهش، اقتصاد لبنان در حال عبور از یک بحران خفه کننده است و تداوم این بحران،  به شکست دولت جدید و فروپاشی آن منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده صهیونیستی: ریاض برای تضعیف حزب الله و دولت لبنان بحران سازی کرد

اندیشکده صهیونیستی: ریاض برای تضعیف حزب الله و دولت لبنان بحران سازی کرد