مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-15ورزشي

روایت رسانه عربی از آخرین فرصت تیم ملی سوریه و قول «اسکوچیچ»


یک رسانه عربی اعلام کرد تیم ملی فوتبال سوریه در تقابل با ایران که بهترین خط دفاعی را دارا است، کار سختی دارد ولی این آخرین فرصت برای سوری ها و آشتی با هوادارانشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت 19:30 فردا سه شنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر در کشور اردن به مصاف هم می روند.

ایران در گروه A این رقابت ها با 13 امتیاز صدرنشین است.

سایت کوره درباره این تقابل نوشت: سوریه در دور ششم رقابت های انتخابی جام جهانی فردا سه شنبه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم با شعار راهی جز برد نیست به مصاف همتای خود می رود.

عقاب ها (لقب تیم سوریه) با رویای برد وارد این بازی می شوند چرا که تساوی پس از کسب نتایج ناامید کننده در دورهای گذشته و قرار گرفتن در قعر جدول با دو امتیاز به سود آنها نیست.

بازی با ایران شاید آخرین فرصت تیم سوریه با هوادارانش پس از نتایج منفی پیاپی باشد.

این سایت سپس با اشاره به صدرنشینی ایران در گروه A نوشت: خط دفاعی ایران در مرحله مقدماتی با دریافت تنها دو گل در پنج مسابقه، قوی ترین خط دفاعی است در حالی که سوریه هشت گل دریافت کرده است.

تیم سوریه برای کسب مقام سوم جدول، راهیابی به مرحله پلی آف و تکرار دستاورد آخرین دوره انتخابی جام جهانی روسیه که با استرالیا بازی کرد، به دنبال پیروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رسانه عربی از آخرین فرصت تیم ملی سوریه و قول «اسکوچیچ»

روایت رسانه عربی از آخرین فرصت تیم ملی سوریه و قول «اسکوچیچ»