مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-15سياسي

حمایت صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت این صندوق از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی همچون گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت جشنواره کارآفرینی و فن آفرینی شیخ بهایی را یکی از اصلی ترین رویدادهای ساماندهی شده در حوزه فناوری و نوآوری عنوان کرد و افزود: جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از برترین رویدادهای فناوری و فن آفرینی کشور همواره تلاش کرده شرکت های دانش بنیان در راستای حل مسائل و چالش های اساسی کشور گام بردارند.

رییس صندوق نوآوری وشکوفایی با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن آفرینان موفق به سرمایه گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره محسوب می شود، تصریح کرد: نهادینه شدن این گام بلند با هدف حمایت از ایده های دانش بنیان در جشنواره می تواند باعث توسعه فناوری و زمینه ساز شکل گیری اقتصاد دانش بنیان در کشور شود.

وحدت با اشاره به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزیدگان جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی همچون سال های گذشته، افزود: با توجه به اینکه هدف این رویداد حمایت از شرکت های فناور و نوآور است و در راستای اهداف و وظایف صندوق نوآوری فعالیت می کند، برگزیدگان جشنواره می توانند از تسهیلات ارزان قیمت صندوق بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

حمایت صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی