مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-15حوادث

افزایش کلاهبرداری اینترنتی در نهاوند


دادستان نهاوند در پی کلاهبرداری اینترنتی و خالی شدن حساب های تعدادی از شهروندان نهاوندی نسبت به این موضوع هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آزادبخت اظهار داشت: مردم مراقب تماس های مشکوک که آن ها را برنده اعلام می کنند باشند و از هرگونه عملیات بانکی و ارائه اطلاعات کارت های بانکی به درخواست تلفنی آن ها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی و هم چنین کشاندن طعمه به پای دستگاه خودپرداز به بهانه برنده شدن در جایزه و مسابقه برای خالی کردن حساب وی از سوی تبهکاران اخیرا به وفور مشاهده شده است.

آزادبخت افزود: در مقابله با این شرایط شهروندان هوشیاری لازم در هنگام مراجعه به دستگاه های خودپرداز را داشته باشند و فریب نخورند.

دادستان نهاوند بیان کرد: افراد کلاهبردار با ارسال پیامک و یا برقراری تماس تلفنی با افراد و طرح مواردی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی از قربانیان درخواست می کنند جهت انجام مراحل دریافت جایزه خود به دستگاه خودپرداز مراجعه و یا اطلاعات محرمانه کارت های عابربانک را به آن ها ارائه کنند که مردم به هیچ وجه نباید این کارها را انجام دهند.

وی یادآوری کرد: مجرمان از اعتماد شهروندان و وسوسه کردن آن ها با هدایای میلیونی به خوبی استفاده می کنند و زمینه را برای کلاهبرداری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کلاهبرداری اینترنتی در نهاوند

افزایش کلاهبرداری اینترنتی در نهاوند