مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-15سياسي

در امر به معروف نگاه مهربانانه لازم است/عملکرد ضعیف و غلط رسانه در ترویج فرهنگ حجاب


بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در مشکلات فردی و خانوادگی دارد از این رو لازم است برای رفع و تغییر معضلات اجتماعی فرهنگسازی آن هم با رویکرد انسانی افراد صورت بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه چراغ شبکه 5، در هفته جاری میزبان مهری طالبی دارستانی بانوی فعال و مددکار اجتماعی، کارشناس مسائل زنان و خانواده و دانشجوی دکترای مطالعات زنان، یکی از فعالان حوزه ی فضای مجازی بود.

طالبی با اشاره به هجمه و تلاش دشمنان داخلی و خارجی در به وجود آمدن شرایط نامناسب عفاف و حجاب در کشور گفت: واقعیت این است مردم همیشه تصور می کنند باید خودشان دست روی دست بگذارند و فرد دیگری نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کند، غافل از اینکه هر فرد به نوبه خود می تواند نقش مؤثری در خانواده یا جامعه باشد.

پس هر فردی باید متوجه این نکته باشد که خودش چه کاری می توانست برای رفع معضل فعلی انجام دهد ولی انجام نداده است! به راستی چقدر افراد جامعه نسبت به مشکلات خود و اجتماع این رویکرد را دارند؟ جوّ غالب حتی در شخصی ترین مسائل زندگی اینگونه است که دیگری کاری انجام دهد.

برای مثال در اختلافات بین زوجین، هر یک از دیگری مطالبه دارد که چرا او فلان کار را نکرد؟ هیچ وقت مثلاً زن نمی گوید که من چه کاری می توانستم انجام دهم تا این مشکل به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امر به معروف نگاه مهربانانه لازم است/عملکرد ضعیف و غلط رسانه در ترویج فرهنگ حجاب

در امر به معروف نگاه مهربانانه لازم است/عملکرد ضعیف و غلط رسانه در ترویج فرهنگ حجاب