مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-15سياسي

پیکر مطهر 1300 شهید کشور همچنان مفقودالاثر هستند


فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور گفت: هنوز پیکر مظهر300 شهید که توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده اند و هزار شهید دوران دفاع مقدس مفقودالاثر هستند.

- سردار داوود مهاجر در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج درگفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش نیروهای جهادگر ما در کمیته مفقودین قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از 37 سال به آغوش خانواده اش بازگشت و طی چند روز اخیر این شاهد موج بزرگ فرهنگی در مراسم های تشییع این شهیده بزرگوار هستیم.

وی افزود: تفحص شهدا و برپایی کاروان های راهیان نور دو حرکت فرهنگی ماندگار پس از دوران دفاع مقدس بود که به گفته رهبر معظم انقلاب موجب حفظ ارتباط بین مردم و دوران دفاع مقدس شد.

سردار مهاجر خاطرنشان کرد: تفحص بانوی شهیده فاطمه اسدی نیز در کشور موج گسترده فرهنگی را ایجاد کرد و تشییع گسترده ایشان در نقاط مختلف ایران نشان داد که همه ایرانیان به وجود شهدا فارغ از هرگونه مذهب و نژادی می بالند.

وی افزود: آمدن پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از 37 سال نشان داد که مردم ایران همواره رهرو راه شهدا هستند و گروهک های ضدانقلاب همچنان در بین مردم منفورند و اقدامات ضدانسانی آنها برای همیشه تاریخ محکوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر 1300 شهید کشور همچنان مفقودالاثر هستند

پیکر مطهر 1300 شهید کشور همچنان مفقودالاثر هستند