مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-15سياسي

آغاز عملیات ساخت 4000 هزار مسکن ارزان برای اقشار محروم آذربایجان شرقی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی گفت: ساخت 10 هزار مسکن ارزان برای اقشار محروم از جمله برنامه های محرومیت زدایی ستاد است که از این تعداد کار ساخت چهار هزار مسکن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مصباح ربانی دوشنبه در مراسم آغاز طرح مثبت حرکت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تامین ویلچر معلولان محروم اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت های گسترده ای را در حوزه محرومیت زدایی در کشور و در استان با توجه به خلأهای اجتماعی انجام می دهد.

وی ساخت 10 هزار مسکن ارزان برای اقشار محروم را از جمله این برنامه ها برشمرد و افزود: از این تعداد کار ساخت چهار هزار مسکن آغاز شده و در بخش مدرسه سازی نیز 280 کلاس درس را تحویل مجموعه آموزش و پرورش داده ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تاکنون موفق به ساخت 93 مسجد در مناطق محروم استان شده ایم و برای دومین سال پیاپی نیز در بزرگترین طرح امنیت غذایی در حوزه کشاورزی اقدامات مؤثری را با زیر کشت بردن چندین هزار هکتار از زمین های موجود انجام داده ایم و علاوه بر این در راستای مسئولیت اجتماعی خود در بحث تولید ماسک و واکسن در ایام کرونا و ساخت درمانگاه در مناطق محروم ورود کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت 4000 هزار مسکن ارزان برای اقشار محروم آذربایجان شرقی

آغاز عملیات ساخت 4000 هزار مسکن ارزان برای اقشار محروم آذربایجان شرقی