مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-15حوادث

37 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز قاچاق در مراغه کشف شد


فرمانده انتظامی مراغه از کشف 37 دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق به ارزش 450 میلیون تومان در این شهرستان توسط پلیس خبر داد.

- سرهنگ توحید فارسی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود دستگاه رمزوارز و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سه نقطه مختلف در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: به همین منظور ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد به همراه کارشناسان اداره برق این شهرستان پس از هماهنگی های لازم قضایی در سه عملیات جداگانه در بازرسی از محل های شناسایی شده تعداد 37 دستگاه قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را 450 میلیون تومان اعلام کرده اند، گفت: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: استفاده از دستگاه های استخراج رمزوارز نیاز به مصرف برق زیادی داشته و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی موجب اختلال در شبکه برق رسانی می شود.

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به ویژه پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز قاچاق در مراغه کشف شد

37 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز قاچاق در مراغه کشف شد