مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-15اقتصادي

ایمپلنت فوری چیست؟


ایمپلنت فوری (کاشت دندان) یک روش جایگزین دندان دارای مشکل است و شما با استفاده از ایمپلنت فوری در کوتاه ترین زمان می توانید دندان از دست رفته خود را بازیابی کنید.

- ایمپلنت فوری (کاشت دندان) یک روش جایگزین دندان دارای مشکل است و شما با استفاده از ایمپلنت فوری در کوتاه ترین زمان می توانید دندان از دست رفته خود را بازیابی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به این صورت است که با استفاده از از یک قطعه تیتانیومی در داخل فک و از طریق کاشت این قطعه در داخل لثه و قرار دادن روکش ایمپلنت روی آن دندان شما احیا می شود اما باید بدانید که کاشت دندان با ایمپلنت پروسه زمان بر است.

زمانی که بر اثر مشکلات خاصی دندان های خود را را از دست می دهید تا همین چند سال پیش راهی جز استفاده از دندان مصنوعی وجود نداشت اما با پیشرفت علم پزشکی و با به وجود آمدن ایمپلنت می توانید یک دندان مقاوم به مانند دندان خود داشته باشید ایمپلنت دندانی در واقع نقشه دندان اصلی شما را را برای شما حفظ خواهد کرد که از طریق استفاده از قطعه تیتانیومی بهترین روش برای جایگزین دندان های از دست رفته است.

ایمپلنت فوری در واقع همان ایمپلنت دندان است که طول مدت درمان آن بسیار کم تر از ایمپلنت معمولی خواهد بود در ایمپلنت فوری بیمار درد کمتری احساس خواهد کرد و تعداد جلسات ایمپلنت بسیار کمتر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمپلنت فوری چیست؟

ایمپلنت فوری چیست؟