مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-15سياسي

ریشه کنی قاچاق با کارهای پوپولیستی نمی شود/دستورات 11 گانه به مسئولان عالی قضایی


در مبارزه با قاچاق به دنبال کارهای پوپولیستی و ظاهری نیستیم و مطلقاً نباید جنجال آفرینی کرد بلکه باید به دنبال حل واقعی مسئله باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوظیفه خود می داند با کمک به دولت در حل مشکلات باری از دوش مردم بردارد، گفت: برای حل مشکلات باید به یک فهم مشترک از مسائل و راهکارهای واحد برسیم.

اژه ای در همین راستا بر لزوم گفتگوی بیشتر با دولت و مجلس تأکید کرد و متذکر شد: اگر هر سه قوه به درک واحدی از مشکلات و راه حل آنها نرسند و هر کدام بخواهند راه خود را بروند مسائل حل نمی شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به برگزاری 7 نشست رییس قوه قضاییه با کمیسیون ها ی مجلس در چهار ماه اخیر به ارائه گزارشی از جلسه دیروز خود با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس پرداخت و گفت: در قانون اساسی تصریح شده هر کس از طرز کار قوا شکایت دارد می تواند در کمیسیون اصل 90 مطرح کند.

وی افزود: از سال 59 تاکنون که این قانون و آیین نامه آن اجرایی شده هنوز ممکن است یک تعریف مشترک درباره مفهوم شکایت، طرز کار و یا نحوه شکایت حاصل نشده باشد که اگر این مسئله به خوبی تبیین نشود ممکن است باعث تداخل کارها شود.

رییس قوه قضاییه گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از وظایف خود را نظارت بر همه امور کشور می داند و در قوه قضاییه هم دو مجموعه نظارتی وجود دارد که یکی سازمان بازرسی است که بر اساس اصل 174 قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی قاچاق با کارهای پوپولیستی نمی شود/دستورات 11 گانه به مسئولان عالی قضایی

ریشه کنی قاچاق با کارهای پوپولیستی نمی شود/دستورات 11 گانه به مسئولان عالی قضایی