مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-15سياسي

برنامه کتاب خوان خانوادگی در استان فارس برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های استان فارس اعلام کرد که برنامه کتاب خوانی خانوادگی به میزبانی شیراز و با مشارکت 6 استان، برگزار می شود.

- ، روح الله منوچهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: نشست کتاب خوان خانوادگی از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب است که با مشارکت خانواده های کتاب خوان در شش استان و به میزبانی شهر شیراز به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این رویداد را سه شنبه 25 آبان اعلام و خاطرنشان کرد: در این رویداد خانواده های کتابخوان از استان های اردبیل، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان و فارس به ارائه و معرفی کتاب هایی خواهند پرداخت.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس ساعت برگزاری نشست کتاب خوان خانوادگی را 14 بعدازظهر بیان و اضافه کرد: این برنامه به شکل مجازی برگزار می شود و علاقه مندان این امکان را دارند که از طریق نرم افزار اسکای روم، میهمان این رویداد باشند.

منوچهری اضافه کرد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از 24 آبان تا 1 آذرماه سال جاری و عضویت رایگان، طرح بخشودگی جرایم و پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی از مهم ترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این هفته است که برای ارتباط هرچه بیشتر مردم با کتابخانه های عمومی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کتاب خوان خانوادگی در استان فارس برگزار می شود

برنامه کتاب خوان خانوادگی در استان فارس برگزار می شود