مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-15اجتماعي

ایجاد تغییرات در تردد خودروها داخل پارک پردیسان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از اجرای تغییراتی درتردد خودروها در«پارک طبیعت پردیسان» به منظور رفاه حال ورزشکاران و خانواده ها خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از اجرای تغییراتی درتردد خودروها در پارک طبیعت پردیسان به منظور رفاه حال ورزشکاران و خانواده ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به اتخاذ تمهیداتی برای بهبود وضعیت تردد خودروها در پارک طبیعت پردیسان و اطراف ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: ما امسال و سال گذشته شاهد افزایش حضور و استقبال مردم برای ورزش و پیاده روی در پارک طبیعت پردیسان بوده ایم.

وی افزود: پیش از این نیز شلوغی و تردد در پارک ما را نگران کرده بود و متأسفانه حدود یک ماه پیش به تصادف با یک دونده منجر شد که بازتاب خوبی نداشت.

بعد از وقوع این اتفاق با دستور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و احصای راهکارهایی تصمیم گرفته شد که همکاران سازمان و مراجعه کنندگانی که با خودروی شخصی در تردد هستند به سمت پارکینگ سازمان هدایت شوند تا دیگر شاهد وقوع حادثه ای نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست محبت خانی در پایان گفت: این مسیر تردد خودروها به ورودی پارک از دو جهت پیش بینی شده است که از سمت ورودی اتوبان حکیم و اتوبان همت قابل دسترسی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تغییرات در تردد خودروها داخل پارک پردیسان

ایجاد تغییرات در تردد خودروها داخل پارک پردیسان