مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-15فرهنگي

تا رسیدن به شرایط ایده آل سینما فاصله داریم/ یک قیاس اشتباه


محسن خباز مدیر پردیس سینمایی «شمیران» بیان کرد که باور دارم تا رسیدن به نقطه ایده آلی که اکوسیستم سینمای ایران باید به آن برسد، هنوز فاصله زیادی داریم.

- محسن خباز مدیر پردیس سینمایی شمیران بیان کرد که باور دارم تا رسیدن به نقطه ایده آلی که اکوسیستم سینمای ایران باید به آن برسد، هنوز فاصله زیادی داریم.

محسن خباز مدیر پردیس سینمایی شمیران در گفتگو با بودیم ضمن اینکه باز و بسته شدن مدام سالن های سینمایی هم مخاطبان را سردرگم کرده و هم باعث افزایش نگرانی های عمومی شده بود که مردم حتی برای تماشای فیلم های خوب هم به سینما نمی آمدند.

به نظر می رسد بعد از اکران فیلم های جدید آرام آرام این نگرانی هم رفع شده است و پس از فراگیری واکسیناسیون، مخاطبان به لحاظ ذهنی هم آرام تر شده اند.

خباز درباره تراکم بالای فیلم ها در نیمه دوم پاییز با توجه به مصوبات شورای صنفی نمایش هم گفت: این ترکیب هم نقاط ضعفی دارد و هم نقاط قوتی.

از نقاط قوت این ترکیب امکان قرار گرفتن انتخاب های متنوع پیش روی مخاطبان است.

البته بخشی از قوانین اکران در این دوران گذار باید نادیده گرفته شوند چراکه اگر سینماها بخواهند با همه فیلم ها قرارداد اکران ببندند، با توجه به قوانین، شدنی نیست و اگر هم بخواهند قرارداد نبندند، برخی فیلم ها در برخی شهرها اکران نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا رسیدن به شرایط ایده آل سینما فاصله داریم/ یک قیاس اشتباه

تا رسیدن به شرایط ایده آل سینما فاصله داریم/ یک قیاس اشتباه