مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-15سياسي

آسیب شناسی ساختار بودجه با تمرکز بر پایش آنلاین نحوه اجرای قانون بودجه 1400


جلسه شورای هماهنگی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی که به آسیب شناسی ساختار بودجه کشور اختصاص داشت با ارائه گزارش نظارتی دیوان محاسبات از اجرای قانون بودجه 1400 برگزار شد.

- جلسه شورای هماهنگی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی که به آسیب شناسی ساختار بودجه کشور اختصاص داشت با ارائه گزارش نظارتی دیوان محاسبات از اجرای قانون بودجه 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 24 آبان) به ریاست محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه و حضور اعضای هیات رییسه، روسای کمیسیون ها، رییس مرکز پژوهش ها و رییس دیوان محاسبات پیرامون آسیب شناسی اجرای قانون بودجه 1400 با هدف اصلاح ساختار بودجه ریزی در کشور برگزار شد.

در این جلسه مهرداد بذرباش رییس دیوان محاسبات گزارشی از رصد آنلاین اجرای قانون بودجه سال جاری ارائه کرد و تعدادی از روئسای کمیسیون های تخصصی و اعضای هیئت رییسه مجلس به بیان دیدگاه های خود درباره شیوه بودجه ریزی و اصلاحات ضروری در این بخش پرداختند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به موضوعاتی که باید تا قبل از بررسی لایحه بودجه 1401 مورد رسیدگی قرار گیرند، به برخی نابسامانی ها در اجرای قانون بودجه اشاره کرد و با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار بودجه گفت: جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی ساختار بودجه با تمرکز بر پایش آنلاین نحوه اجرای قانون بودجه 1400

آسیب شناسی ساختار بودجه با تمرکز بر پایش آنلاین نحوه اجرای قانون بودجه 1400