مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-15سياسي

دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» برگزار می شود


دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار «خانواده، شادی و نشاط» از 24 آبان تا 8 آذرماه در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا دوستعلی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 با بیان اینکه دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مشتقات، مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار برگزار می شود، اظهارداشت: ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق بخشی به کسب و کار آنان، ایجاد فضا و بستری سالم، ارتقای شناخت خانواده ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی از اهداف این جشنواره است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 افزود: این جشنواره در بخش های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه های متنوع  فرهنگی هنری، کارگاه های متنوع هنری تدارک دیده شده است.

رییس فرهنگسرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری 9 دوره از این جشنواره، یادآور شد: این جشنواره به مدت 15 روز از ساعت 10 تا 19 در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.

همچنین مرکز واکسیناسیون اشراق نیز از ساعت 8 تا 18 در خدمت همشهریان جهت تزریق انواع واکسن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» برگزار می شود

دهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» برگزار می شود