مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-15بين الملل

توافق با ترکیه برای آغاز گفت وگوهای دیپلماتیک بر سر نقشه راه همکاری های بلند مدت


وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی های امروزش با وزیر خارجه ترکیه گفت: در جریان رایزنی های امروز توافق کردیم که گفت وگوهای دیپلماتیک بین دو کشور بر سر نقشه راه همکاری های بلند مدت بین دو کشور را  شروع کنیم.

- وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی های امروزش با وزیر خارجه ترکیه گفت: در جریان رایزنی های امروز توافق کردیم که گفت وگوهای دیپلماتیک بین دو کشور بر سر نقشه راه همکاری های بلند مدت بین دو کشور را  شروع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ظهر روز دوشنبه بعد از انجام دور اول گفت وگوهایش با چاووش اغلو وزیر خارجه ترکیه در یک نشست مطبوعاتی ضمن تشریح نتایج این گفت وگوها گفت: در جریان رایزنی های امروز توافق کردیم که گفت وگوهای دیپلماتیک بین دو کشور را در مورد نقشه راه همکاری های بلند مدت بین تهران و آنکارا شروع کنیم و امیدواریم در جریان سفر آقای اردوغان رییس جمهور ترکیه به تهران این سند و نقشه راه به امضاء مقامات دو کشور برسد و این نقشه راه را نهایی کنیم.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان با بیان اینکه در جریان رایزنی های امروز در مورد مسائل متنوع منطقه ای و بین المللی گفت وگوهای مفید و خوبی با هم داشتیم، گفت: در جریان این رایزنی ها در مورد مسائل افغانستان صحبت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با ترکیه برای آغاز گفت وگوهای دیپلماتیک بر سر نقشه راه همکاری های بلند مدت

توافق با ترکیه برای آغاز گفت وگوهای دیپلماتیک بر سر نقشه راه همکاری های بلند مدت