مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-15اقتصادي

تامین 100 میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز مطب پزشکان کشور


خبر حذف نسخه های کاغذی و اجبار به ثبت نسخه الکترونیک در آذرماه امسال، در شرایطی که پزشکان کشور به دلیل پاندمی کرونا و آثار تورم بی سابقه درگیر مشکلات فراوان هستند، موضوعی نیست که بتوانیم از کنار آن به سادگی عبور کنیم.

برخلاف تصور ما بسیاری از پزشکان، به خصوص پزشکان جوانتر در استان های مختلف کشور با مشکل تجهیزات الکترونیکی مطب روبه رو هستند.

الزام تهیه موبایل یا لپ تاپ مناسب برای نسخه نویسی الکترونیک و عدم امکان ادامه فعالیت به شکل سنتی، شرایط را برای بسیاری از افراد سخت کرده است.

از طرفی نبود زیرساخت مناسب باعث شده است تا عملا استفاده از سامانه های سازمان های بیمه در محیط موبایل به کاری بسیار دشوار تبدیل شود و پزشکان برای ثبت نسخه به لپ تاپ روی بیاورند که قیمت بالایی دارد و در برخی مواقع به تجهیزات جانبی دیگری هم نیاز دارد.

، توسط دکتر سعید طاهری، بنیان گذار و مدیرعامل این شرکت در دفتر روز اول گروه علی بابا عنوان شد.

همچنین وضعیت سامانه های نسخه نویسی الکترونیک و نیازهای این حوزه در قالب پنل تخصصی با حضور مقامات دولتی، پزشکان تراز اول کشور، انجمن های پزشکی و خبرنگاران مورد بحث قرار گرفت.

از مهمترین موارد مطرح شده در این رویداد می توان به انتشار گزارش عملکرد یک ساله این شرکت اشاره کرد که آمار منحصر به فردی از وضعیت نسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 100 میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز مطب پزشکان کشور

تامین 100 میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز مطب پزشکان کشور