مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-15اجتماعي

2 ورودی جدید در خط 7 مترو افتتاح می شود


2 ورودی جدید در ایستگاه های افتتاح شده خط 7 (ورودی شرقی ایستگاه رودکی و ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه) رسیده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

- ، بعد از افتتاح مردمی و بدون مراسم رسمی ورودی دوم ایستگاه بعثت در خط 6 مترو تهران که چهارشنبه هفته گذشته محقق شد، حالا نوبت به بهره برداری از 2 ورودی جدید در ایستگاه های افتتاح شده خط 7 (ورودی شرقی ایستگاه رودکی و ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه) رسیده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اعلام مطلب فوق افزود: خط 7 مترو پایتخت با بهره برداری از 6 ایستگاه دیگر تکمیل خواهد شد که افتتاحیه بعدی، مربوط به ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی می شود.

اما در کنار افتتاح ایستگاه های جدید، تکمیل ورودی های دوم ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز مد نظر قرار دارد به طوری که طی 4 سال گذشته 14 ورودی جدید (با احتساب افتتاحیه پیش رو) در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مجری خط 7 با اشاره به ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه گفت: 3 سال پیش ورودی غربی ایستگاه رودکی در محدوده منطقه 10 به بهره برداری رسید و حالا ورودی شرقی این ایستگاه که در محدوده منطقه 11 واقع شده است، با 6 رشته پله برقی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ورودی جدید در خط 7 مترو افتتاح می شود

2 ورودی جدید در خط 7 مترو افتتاح می شود