مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-15سياسي

جلوگیری از تخریب بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت صیانت و حفاظت از اراضی ملی دستگاه قضایی استان در 6 ماه اول امسال از تصرف 3 هزار و 223 هکتار از اراضی ملی جلوگیری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل با بیان اینکه کارگروه ویژه ای برای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز در استان تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان با هرگونه تخلف و سهل انگاری در زمینه صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل کارگروه تخصصی حفظ اراضی ملی در اردبیل همکاری و مشارکت دادستان های حوزه قضایی و مدیران استانی افزایش خواهد یافت افزود: کارشناسان و اعضای تخصصی این کارگروه باید موارد تخلف را به طور دقیق و صحیح بررسی و مطابق با قانون مجرمان را به دستگاه قضایی استان معرفی کنند تا با هرگونه دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی در سریع ترین زمان ممکن برخورد جدی انجام گیرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بر اجرای دقیق مصوبات شورای حفظ بیت المال توسط مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: با مدیران و مسئولانی که با سهل انگاری و یا بی توجهی به صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی موجب تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تخریب بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی در اردبیل

جلوگیری از تخریب بیش از 3000 هکتار از اراضی ملی در اردبیل