مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-15فناوري

ادعای مخابرات در عدم افزایش تعرفه تلفن صحیح نیست/ سال 95 نرخ تلفن 50 درصد گران شد


مشاور وزیر ارتباطات ادعای شرکت مخابرات مبنی بر عدم افزایش تعرفه تلفن ثابت در 12 سال اخیر را ناصحیح عنوان کرد و گفت: در سال 95 تعرفه داخل استان 50 درصد و تعرفه بین استانی 10 درصد افزایش یافت.

- به نقل از وزارت ارتباطات، حسین فلاح جوشقانی مشاور تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی وزارت ارتباطات در این دولت توسعه زیرساخت های شبکه ارتباطات ثابت و ایجاد دسترسی پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری است تأکید کرد که این توسعه با مخابرات یا حتی بدون مخابرات، انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دولت ها در کشورهای مختلف در حوزه شبکه پهن باند و توسعه زیرساخت های ارتباطی ثابت مبتنی بر فیبر سرمایه گذاری می کنند، اظهار کرد: اینکه دولت ها برای شبکه ملی پهن باند و توسعه دسترسی پهن باند ثابت مبتنی بر فیبر سرمایه گذاری می کنند موضوعی اصولی است اما این موضوع نباید به انحصار بیشتر اپراتور غالب کمک کند.

دولت ها بی طرف هستند و می توانند در زیرساخت های ارتباطی که نیاز به سرمایه گذاری زیاد دارد و بازگشت سرمایه آن ها بلندمدت است، سرمایه گذاری کنند.

فلاح جوشقانی توضیح داد: از ابتدا در موافقت نامه پروانه شرکت مخابرات تصریح شد که این شرکت مشابه سایر اپراتورها، بخشی از درآمد خود را به عنوان تسهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مخابرات در عدم افزایش تعرفه تلفن صحیح نیست/ سال 95 نرخ تلفن 50 درصد گران شد

ادعای مخابرات در عدم افزایش تعرفه تلفن صحیح نیست/ سال 95 نرخ تلفن 50 درصد گران شد