مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-15اقتصادي

افزایش 30 درصدی صادرات فولاد تا پایان مهرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان گسترش و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، برپایه تازه ترین گزارش آماری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، - مجموع صادرات فولاد ایران (فولاد میانی و محصولات فولادی) از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، پنج میلیون و 912 هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل، حاکی از رشد 30 درصدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان گسترش و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، برپایه تازه ترین گزارش آماری انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در دوره هفت ماهه ابتدایی سال جاری، صادرات فولاد میانی کشور، چهار میلیون و 57 هزار تن بوده که رشد 27 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان می دهد.

از صادرات فولاد میانی، سهم صادرات بیلت و بلوم در این دوره زمانی 2 میلیون و 722 هزار تن و سهم صادرات اسلب، یک میلیون و 335 هزار تن بوده است.

رشد 11 درصدی صادرات بیلت و بلوم تا پایان مهرماه امسال، صادرات اسلب رشد 80 درصدی را تجربه کرد و صادرات بیلت و بلوم، 11 درصد افزایش یافت.

کل صادرات محصولات فولادی کشور در دوره هفت ماهه ابتدایی امسال، یک میلیون و 855 هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد 38 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی صادرات فولاد تا پایان مهرماه

افزایش 30 درصدی صادرات فولاد تا پایان مهرماه