مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-15اقتصادي

کارآفرینی مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است


معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تقویت کارآفرینی مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است که با همکاری جهاددانشگاهی در این استان اجرایی می شود.

- نگین براتی در گفت وگو با ایسنا، به ظرفیت های استان مرکزی در حوزه کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و افزود: کارآفرینی یک مقوله مهم در کشور است و نظر به اهمیت آن در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، معاونتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت عنوان معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال ایجاد شده و فعالیت دارد.

وی بیان کرد: کارآفرین فردی است که به برخی فعالیت های اقتصادی ورود پیدا کرده و با نوآوری و خلاقیت، اقدام به تولید و اشتغال می کند بنابراین باید کارآفرین از مشخصات و مولفه های لازم برای فعالیت در این حوزه برخوردار باشد تا بتواند بازار جدیدی را خلق کند.

او به ظرفیت های مناسب استان در حوزه کارآفرینی اشاره کرد و افزود: کارآفرینان استان مانند سایر فعالان این حوزه در سراسر کشور از طریق تکمیل فرم خوداظهاری توانمندی خود را در سامانه ای که به همین منظور راه اندازی شده ارائه می دهند و پس از ارزیابی توسط اساتید دانشگاه و کارآفرینان برتر سنوات گذشته، مورد بررسی میدانی قرار می گیرند که خوشبختانه استان مرکزی سهم خوبی در میان کارآفرینان حائز امتیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است

کارآفرینی مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است