مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-15سياسي

طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان کردستان اجرا می شود


طرح های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اجرا می شود.

- ایسنا/کردستان طرح های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اجرا می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از روز 24 آبان الی 26 آبان ماه انجام می شود.

محمد مخدومی عنوان کرد: علاقه مندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه های عمومی می بایست ابتدا به نشانی http://libs.

plib31.

ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه های عمومی عضو نباشد و یا پیش تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان کردستان اجرا می شود

طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان کردستان اجرا می شود