مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-15سياسي

بوشهر تا پایان سال آینده متکدی و کودک کار نخواهد داشت


رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از ساماندهی کودکان کار و متکدیان خبر داد و گفت: بوشهر تا پایان سال آینده متکدی و کودک کار نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مسائل و آسیب های اجتماعی از مهمترین موضوعاتی که شورای اسلامی شهر بوشهر نگاه خاصی به آن دارد.

وی بر لزوم مشارکت همگانی در مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید و اضافه کرد: انتظار داریم سایر دستگاه های متولی نیز ما را در این امر همراهی کنند تا شاهد شهری بهتر برای شهروندان بوشهری باشیم.

رییس شورای شهر بوشهر بیان کرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم، حوزه فرهنگی و آسیب های اجتماعی در شهر را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته و در این راستا برنامه های مختلفی را داشته ایم.

وی به سه رویکرد مهم شورا اشاره کرد و ادامه داد: کودکان کار و خیابانی، متکدیان و حمایت از مراکز ترک اعتیاد را به صورت ویژه در دستور کار داریم و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

پورکبگانی با اشاره به اینکه طرحی مدون برای این سه موضوع باید داشته باشیم، افزود: موضوع تکدی گری و کودکان کار علاوه بر معضلات اجتماعی چهره نازیبایی به سیما و منظر شهری داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر تا پایان سال آینده متکدی و کودک کار نخواهد داشت

بوشهر تا پایان سال آینده متکدی و کودک کار نخواهد داشت