مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-15حوادث

امدادرسانی به بیش از 230 سیل زده در گیلان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش همه نیروها و 80 دستگاه انواع خودرو برای مقابله با هرگونه حوادثی، گفت: در سیل اخیر به بیش از 230 نفر از سیل زدگان امدادرسانی شد.

- با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در زمینه امدادرسانی به سیل زدگان، اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته امدادگران این جمعیت به 232 نفر از آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: بیشتر آسیب دیدگان مربوط به شهرستان های املش، رودسر، فومن، صومعه سرا، رودبار و انزلی طی عملیات های مختلف امدادرسانی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین با اشاره به ارائه خدمات در زمینه تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی شهروندان، گفت: در مجموع 47 منزل مسکونی که دچار آبگرفتگی شده بود با کمک امدادگران این جمعیت تخلیه آب شد.

وی با بیان اینکه شش نفر از ساکنان دو منزل مسکونی در میانده چابکسر شهرستان رودسر به مناطق امن منتقل شدند، ادامه داد: 27 نفر از ساکنان 20 منزل مسکونی روستای باقلاکش صومعه سرا نیز توسط عوامل امدادی در مسجد منطقه مذکور اسکان داده شدند.

غلامی با اشاره به فعالیت 44 شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران، اظهار کرد: 37 تخت پتو، 100 قرص نان، 8 کیلوگرم خرما و 1200 بطری آب معدنی بین افراد متأثر از بارش باران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 230 سیل زده در گیلان

امدادرسانی به بیش از 230 سیل زده در گیلان