مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-15اقتصادي

شهرداری های اردستان سهم کتابخانه ها را پرداخت نمی کنند


رییس اداره کتابخانه های عمومی اردستان گفت: زورمان به شهرداری های اردستان نمی رسد که حق کتابخانه را بگیریم و پرداخت نشدن کامل سهم کتابخانه عمومی جوابگوی نیاز این نهاد نیست.

- عفت باقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با برنامه ریزی که امسال در سطح شهرستان انجام شده هفته کتاب خوانی از 15 آبان و با تشکیل کارگروه هفته کتاب و با حضور شهرستان های نایین و خور و بیابانک برگزار می شود.

وی افزود: در طول هفته کتاب و کتاب خوانی تعداد 54 برنامه اجر خواهد شد که غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ کتاب خوانی، معرفی تاریخچه اردستان، کوهنوردی کتابداران، نشست کتاب خوان و نشست با بخشداران سه بخش شهرستان از مهم ترین این برنامه ها خواهد بود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی اردستان، تصریح کرد: طبق مصوبه انجمن کتابخانه های شهرستان، شهرداری ها باید به صورت ماهیانه نیم درصد از درآمد خود را به کتابخانه عمومی بپردازند و بر این اساس شهرداری اردستان باید ماهیانه سه میلیون، زواره دو میلیون و مهاباد یک میلیون تومان پرداخت کنند.

باقری با بیان اینکه از زمان آغاز به کار دوره ششم شورای شهر و شهرداران جدید هیچ گونه دریافتی از مدیریت شهری شهرستان نداشتیم، گفت: متأسفانه شهرداری های اردستان، زواره و مهاباد برای پرداخت نکردن سهم کتابخانه شهرستان با یکدیگر رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های اردستان سهم کتابخانه ها را پرداخت نمی کنند

شهرداری های اردستان سهم کتابخانه ها را پرداخت نمی کنند