مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-15ورزشي

توسعه گلف قم در فدراسیون گلف کشور پیگیری شد


مسؤولان هیات گلف استان قم با حضور در فدراسیون گلف و دیدار با مسوولان ارشد این رشته، راهکارهای توسعه و پیشرفت گلف در قم را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رشته گلف از اوایل دهه 1380 رسما در قم راه اندازی شده و در عمر دو دهه ای فعالیت در بین رشته ها و هیات های ورزشی فعال در استان قم جایگاه بسیار خوبی برای خود دست و پا کرده است، رشته ای که شاید آن اوایل تصور می شد ورزش پول دارها باشد اما اکنون از تمام قشرها در آن فعال هستند.

تلاش برای ایجاد فضاهای تخصصی این رشته از همان آغاز کار در دهه 80 استارت خورد و اگر چه هنوز آنچنان که باید و شاید گلف قم مکان مطلوبی از نظر استانداردهای جهانی این رشته در اختیار ندارد اما کار با حداقل امکانات سرلوحه این هیات قرار گرفته و این موضوع زمینه ساز رشد رشته ورزشی گلف در استان قم شده است.

در این دو دهه افراد مختلفی در راس هیات گلف برای آشنا کردن قمی ها با گلف و فراهم کردن زیرساخت های این رشته تلاش کردند، همچنین از سال 1395 که رضا دلاوری مسوولیت ریاست این هیات را بر عهده دارد این مسیر ادامه دارد و هیات قم در رشته های زیر مجموعه خود همچون گلف، وودبال و مینی گلف نیز جایگاه خوبی در سطح کشور پیدا کرده است، ضمن اینکه گلف قم یک رشته موفق و مدال آور دیگر به نام بهکاپ زیر مجموعه خود داشت، رشته ای که البته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلف قم در فدراسیون گلف کشور پیگیری شد

توسعه گلف قم در فدراسیون گلف کشور پیگیری شد