مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-15اقتصادي

قیمت سفر به کیش به استانبول رسید


در آستانه اجرای طرح جدید محدودیت سفر، آژانس داران می گویند: اگرچه مسیر کیش این روزها پرمسافر شده است، ولی هزینه سفر به جزیره جنوبی ایران، با نرخ سفر به استانبول ترکیه برابری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، درحال حاضر ارزان ترین بلیت رفت و برگشت تهران ـ استانبول برای پایان هفته، حدود چهار میلیون تومان است.

بلیت یک طرفه تهران ـ کیش در ارزان ترین حالت 950هزار تومان است که هزینه دو طرف آن نزدیک به دو میلیون تومان می شود که به گفته آژانس داران برای یک سفر داخلی، با توجه به حذف قانون تکمیل 60 درصد صندلی ها، قیمت بالایی محسوب می شود.

علاوه بر نرخ بلیت هواپیما، قیمت هتل نیز هزینه سفر به جزیره کیش را در رقابت با استانبول که یکی از پرسفرترین مسیرهای خارجی ایرانی ها محسوب می شود، قرار داده است.

قیمت یک شب اقامت در اتاق دوتخته هتل های پنج ستاره کیش از یک میلیون و 100 هزار تومان شروع می شود و این نرخ در هتل دریایی این جزیره برای اتاق های دونفره رو به غروب تا شبی پنج میلیون هم تومان می رسد.

نکته قابل تأمل، قیمت برخی از هتل های دو و سه ستاره این جزیره است که در مواردی با نرخ هتل های پنج ستاره برابری می کند، درحالی کیفیت خدمات آن ها قابل مقایسه نیست؛ مثلا یک هتل دوستاره که 30 سال از ساخت آن می گذرد و یک بار سال 1397 بازسازی شده، برای یک شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سفر به کیش به استانبول رسید

قیمت سفر به کیش به استانبول رسید