مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-15اقتصادي

کاربردی کردن فعالیت های تقاضامحور مورد توجه دانشگاه کردستان است


کاربردی کردن فعالیت های تقاضامحور مورد توجه دانشگاه کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمت صادقی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه و شرکت توزیع برق استان کردستان اظهار کرد: نخبگان جامعه می توانند عامل تحول و حرکت جامعه باشند.

وی مقوله انرژی را مقوله بسیار چالشی و حساس دنیای امروز دانست و گفت: هر کشوری در برنامه ریزی های مدرن از آخرین یافته های علمی استفاده کند در سطح مجامع بین المللی قدرتمند خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه منابع انرژی محدود و مصرف آن نامحدود است، اظهار کرد: ما سهمیه آیندگان را نیز مصرف می کنیم لذا باید به فکر منابع تجدیدپذیر باشیم در این راستا ضرورت دارد سیاستگذاران کشور برنامه ریزی بلندمدت داشته باشند.

وی ارتباط و تعامل شرکت توزیع با مرکز علمی و پژوهشی دانشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تفاهم نامه بهانه ای برای آغاز کار است اما هدف نیست بلکه آغاز راه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه تنها یک مرکز آموزشی پژوهشی نیست بلکه حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دغدغه دانشگاه کردستان است.

رییس دانشگاه کردستان با تاکید بر اینکه دانشگاه و دانشجویان و نخبگان در کشور مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: دانشگاه نیز موظف است پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی کردن فعالیت های تقاضامحور مورد توجه دانشگاه کردستان است

کاربردی کردن فعالیت های تقاضامحور مورد توجه دانشگاه کردستان است