مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-15اقتصادي

تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی توزیع برق با دانشگاه کردستان منعقد شد


با حضور رییس دانشگاه کردستان و مدیرعامل شرکت توزیع برق تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی میان دانشگاه کردستان و شرکت توزیع برق منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان در جلسه انعقاد تفاهم نامه میان شرکت برق و دانشگاه کردستان هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارتقا همکاری ها میان دو دستگاه و بهره گیری از ظرفیت های علمی در راستای خدمات به جامعه عنوان کرد.

هیوا لهونیان استفاده بهینه از تمام منابع و امکانات موجود و گسترش و ارتقا سطح همکاری های فی مابین با هدف افزایش بهره مندی در ارایه خدمات مطلوب به جامعه را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی مهندسی کردن فعالیت های شرکت توزیع و بهره گیری از بافته های علمی و تخصصی بمنظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از انرژی را ضروری عنوان کرد.

لهونیان با اشاره به اینکه در سال های اخیر فعالیت های شرکت توزیع بر پایه علمی انجام می شود اظهار کرد: شرکت توزیع درصدد است با ورود به فاز علمی و مهندسی فعالیت های شرکت از روال سنتی فاصله بگیرد و در راستای بهینه سازی موثرتر وارد فضای جدیدی شود.

وی از دانشگاه به عنوان یکی از ظرفیت های علمی کشور نام برد و بر بهره گیری از ظرفیت علمی و تیم قوی دانشگاه در جهت برطرف کردن نیازهای جامعه در حوزه اقتصادی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی توزیع برق با دانشگاه کردستان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری علمی تحقیقاتی توزیع برق با دانشگاه کردستان منعقد شد