مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-15سياسي

انزوای حقوقی آمریکا و ماله کشی سیاسی یک غربگرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی در گفتگو با نامه نیوز و درباره تیم مذاکره کننده جدید گفت: ترکیب هیئت دیپلماتیک ما غیر از اینکه در توانایی دیپلماسی ضعف دارد، - کارشناس کم سواد نشریات زنجیره ای مدعی شد جمهوری اسلامی قبلاً می گفت مذاکره نمی کند، اما حالا وارد مذاکره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی در گفتگو با نامه نیوز و درباره تیم مذاکره کننده جدید گفت: ترکیب هیئت دیپلماتیک ما غیر از اینکه در توانایی دیپلماسی ضعف دارد، به این جهت مورد نقد است که این ها همان کسانی هستند که در گذشته هر نوع مذاکره با آمریکا و در ارتباط با برجام را کار خیانت آمیزی می دانستند.

الان که خودشان مسئول شده اند می بینند که راهی غیر از مذاکره وجود ندارد، اما این تعللی که صورت می گیرد به این خاطر است که این ها با توجه به پایبندی به اظهار نظر های گذشته خود نمی توانند به سرعت وارد مذاکره شوند.

بیگدلی در پاسخ به اینکه ایران در این مذاکره چطور می تواند موفق باشد و چه تصویری باید از خود ارائه دهد؟ گفت: اگر قرار باشد با آن استراتژی های قبلی وارد مذاکره شویم، قطعا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم.

یک روز گفتیم که نه مذاکره می کنیم و نه جنگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوای حقوقی آمریکا و ماله کشی سیاسی یک غربگرا

انزوای حقوقی آمریکا و ماله کشی سیاسی یک غربگرا