مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 02:302021-11-14بين الملل

یادداشت اعتراض آمیز دولت صنعا به سازمان ملل درباره اعدام اسرا


رییس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن از یادداشت اعتراض آمیز به سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی پیرامون اعدام 10 اسیر یمنی توسط مزدوران سعودی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رییس کمیته ملی امور اسرای یمنی از یادداشت اعتراض آمیز به کمیساریای عالی حقوق بشر، سازمان مللل متحد، نماینده این سازمان در امور یمن و صلیب سرخ جهانی درباره اعدام 10 اسیر یمنی توسط مزدوران ائتلاف سعودی خبر داد.

عبدالقادر مرتضی در گفتگو با شبکه خبری المسیره با بیان اینکه این جنایت و دیگر جنایات ائتلاف سعودی با مرور زمان فراموش نخواهد شد، بر اقدام برای پیگرد عاملان این نوع جنایات تاکید کرد.

وی همچنین افزود: جنایت اعدام این 10 اسیر توسط مزدوران روز گذشته و تنها یک روز پس از اظهارات سرکرده گروه القاعده در یمن مبنی بر اعتراف به همدستی و مشارکت با ائتلاف سعودی در بسیاری از جبهه های نبرد صورت می گیرد.

این مقام یمنی در عین حال هویت 10 اسیر یمنی مذکور را فاش و اعلام کرد که 5 تن از آنها از استان الحدیده، 4 اسیر از استان حجه و یک اسیر نیز از استان المحویت بودند.

وی در عین حال افزود: ما درباره جنایتکاران، آمران و برخی عاملان این جنایت اطلاعات دقیقی داریم و تمام جزییات را در پرونده این موضوع ثبت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اعتراض آمیز دولت صنعا به سازمان ملل درباره اعدام اسرا

یادداشت اعتراض آمیز دولت صنعا به سازمان ملل درباره اعدام اسرا