مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-14سياسي

وعده پنهان یا بی نتیجه به مردم تنگستان نخواهیم داد


وعده پنهان و غیرعلنی و یا بی نتیجه به مردم تنگستان نخواهیم داد.

- ، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست با بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار دلوار اظهار داشت: روستاهای بخش دلوار دارای یک ظرفیت ذاتی بنام دریا و ساحل هستند که قابلیت بسیار مهمی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: از همین ظرفیت می شود بخوبی در راستای اشتغالزایی استفاده کرد؛ به عنوان مثال با راه اندازی یک مزرعه کوچک پرورش میگو می تواند درآمد خوبی را برای یک خانواده به ارمغان داشته باشد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کارها و برنامه هایی که در شهر و بخش دلوار، مدنظر شما عزیزان هست را با توجه به ظرفیت هایی که در این بخش وجود دارد و همچنین رعایت اولویت، مدون و جمع بندی کرده تا با کمک و پشتیبانی دولت در شهرستان و استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت ها برده و در راستای توسعه اقتصادی بخش دلوار، اجرایی کنیم.

لطفی افزود: شهرستان تنگستان با آن قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی خود، شایستگی این را دارد که مردمش در آرامش و رفاه بیشتری زندگی کنند، مشکلات آن مرتفع شده و به نقطه ای که عیار آن است، برسد.

وی عنوان داشت: شهر دلوار یکی از شهرهای مهم استان به حساب آمده و با وجود شما اعضای شورا و شهردار دلسوزی که قصد خدمت بیشتر به مردم را دارید و همچنین استفاده از نخبگان و مردم دلسوز این شهر، می بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پنهان یا بی نتیجه به مردم تنگستان نخواهیم داد

وعده پنهان یا بی نتیجه به مردم تنگستان نخواهیم داد