مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 19:452021-11-14حوادث

مسیر لار-شیراز جایگزین محور مسدود بندرعباس-سیرجان شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: به دلیل مسدود شدن محور بندرعباس_سیرجان جهت جلوگیری از ترافیک، محور لار-جهرم-شیراز جایگزین شده است.

- علیرضا سیاهپور در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: محور لار-جهرم-شیراز از محورهای شریانی و اصلی است که همواره نظارت ها و کشیک های شبانه، در این محور برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای کنترل ترافیک و جلوگیری از وقوع حادثه در این مسیر که معمولا حادثه خیز بوده است و اکنون شاهد ترافیک و عبور و مرور گسترده تر در آن هستیم گفت: تدابیر اندیشیده شده در این مسیر با توجه به دایره وظایف ما، مربوط به ساماندهی ترافیک است که با همکاری مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و ادارات حمل و نقل، افزایش حضور نیروهای پلیس و آماده باش و همکاری ادارات حمل و نقل از جمله اداره کل راه و شهرسازی تلقی می شود تا کنون فقط درخواست امداد رسانی از سوی هلال احمر مطرح شده است که طی هماهنگی با مجموعه ذیربط از جمله اداره حمل و نقل لار خواستار توجه به این موضوع شده ایم.

وی اظهار کرد: در صورتی که نیاز به خدمات وسیع تری از سوی استان فارس باشد از آنجا که اینکه استان فارس در آمادگی کامل خدمت رسانی قرار دارد، از بابت ساماندهی بار ترافیکی حمل و نقل با توجه به تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر لار-شیراز جایگزین محور مسدود بندرعباس-سیرجان شد

مسیر لار-شیراز جایگزین محور مسدود بندرعباس-سیرجان شد