مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-14سياسي

وقتی جهادی ها پای کار بازسازی یک روستا آمدند+ تصاویر


بسیجیان و گروه جهادی پایگاه صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در شهرستان سرخه پاشنه کفششان را برای بازسازی روستای خود بالا کشیده اند و پای در میدان نهاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، باز هم سخن از جهاد است؛ جهادی که این روزها و در میان انبوه مشکلات بیش از پیش رخ می نماید و مانند آهن ربایی قوی جوانان را جذب گروه ها می کند.

جوانانی از همه اقشار که برای رضای خدا پا به عرصه خدمت نهاده و پاشنه کفششان را برای انجام کارهای طاقت فرسا بالا می کشند و پای در میدان می نهند.

اکبر رهایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این پایگاه بسیج هم زمان با هفته دفاع مقدس سال جاری در این روستا افتتاح شد و تاکنون برنامه های زیادی را در جهت مرمت و بازسازی روستا در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به همت گروه های جهادی این پایگاه، 10 نفر از بسیجیان و با حضور و استقبال گسترده اهالی روستا در ابتدا جاده این روستا و مسجد مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون حسینیه روستا در دست مرمت و ساخت و ساز است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد اضافه کرد: به همت بسیجیان و گروه های جهادی با یاری بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه، آشپزخانه حسینیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جهادی ها پای کار بازسازی یک روستا آمدند+ تصاویر

وقتی جهادی ها پای کار بازسازی یک روستا آمدند+ تصاویر