مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-14اقتصادي

قیمت خودرو در روزهای آینده اصلاح می شود


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از اصلاح قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار در روزهای آینده خبر داد و گفت: سیاست دولت در بلندمدت پرهیز از قیمت گذاری دستوری است.

- به نقل از صدا و سیما، مجید عشقی، رییس سازمان بورس درباره اصلاح قیمت خودرو گفت: با پیگیری های سازمان بورس و وزیر اقتصاد و در جلساتی که با حضور وزیر صمت و رییس جمهور برگزار شد، مقرر گردید اصلاح قیمت خودرو مجدد در ستاد تنظیم بازار بررسی شود که و بزودی نتیجه آن اعلام می شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی سازمان بورس، نظارت بر ناشران است، افزود: ناشران شرکت هایی هستند که در سازمان بورس پذیرفته شده اند، این شرکت ها باید اطلاعاتشان در بازار سرمایه به صورت شفاف اعلام شود.

عشقی درباره نمادهای بسته شده خودروها، افزود: این نمادها تا زمانی که اطلاعیه شفافی درباره اثرات این تصمیم ها بر روی سودآوری شرکت ها اعلام نکنند، بسته می مانند.

وی اضافه کرد: در پی انتشار اطلاعیه اصلاح قیمت خودرو، نماد شرکت های اصلی که این اطلاعیه را دادند، در روز چهارشنبه (19 آبان) قبل از معاملات بسته شد تا شرکت ها شفاف سازی کنند و اطلاعات تکمیلی را ارایه دهند.

عشقی با بیان اینکه اعلام حذف قیمت گذاری دستوری سه شنبه گذشته (18 آبان) باعث خوشبینی در بازار شد و اثر مثبتی در سایر سهام داشت افزود: پنج شنبه 20 آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو در روزهای آینده اصلاح می شود

قیمت خودرو در روزهای آینده اصلاح می شود