مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-14بين الملل

اعترافات مهم معاون البغدادی درباره درآمدها و منابع مالی داعش


معاون ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق گروه تروریستی داعش از جزییات شگفت انگیزی در خصوص روابط مالی این گروه تروریستی و میزان واردات آن پرده برداشت.

- اعترافات "مهم" معاون البغدادی درباره درآمدها و منابع مالی داعش معاون ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق گروه تروریستی داعش از جزییات شگفت انگیزی در خصوص روابط مالی این گروه تروریستی و میزان واردات آن پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری عراقی واع، کمتر از یک ماه بعد از بازداشت حجی حامد، معاون ابوبکر البغدادی شورای عالی قضایی عراق اعترافات معاون ابوبکر البغدادی را منتشر کرد.

در بیانیه شورای عالی قضایی عراق آمده است، عملیات بازداشت معاون ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق داعش در خارج از کشور و طی عملیات اطلاعاتی شش ماهه انجام شد به طوریکه این تروریست در چند کشور اروپایی رد یابی شد و نهایتا به چنگ سازمان اطلاعات عراق افتاد.

در این بیانیه توضیح داده شده است، از حامد تحقیقاتی به عمل آمد و به رغم شرایط امنیتی شدید همزمان با انتخابات پارلمانی او به اطلاعات حساس و مهمی در مقابل دستگاه قضایی ویژه اعتراف کرد.

این تروریست داعشی در گفت وگویی که نشریه القضاء منتشر کرد، خاطرنشان کرد، گروه تروریستی داعش بیش از 500 هزار دلار ماهانه از مغازه داران در موصل دریافت می کرد و این رقم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات مهم معاون البغدادی درباره درآمدها و منابع مالی داعش

اعترافات مهم معاون البغدادی درباره درآمدها و منابع مالی داعش