مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-14سياسي

دسترسی به 140 میلیون منبع دیجیتال در کتابخانه آستان قدس رضوی


مشهد رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: تمامی اسناد قابل ارائه در مخازن اصلی کتابخانه آستان قدس تبدیل به نسخه دیجیتال شده است.

- به گزارش، حجت الاسلام سید جلال حسینی ظهر یک شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه آستان قدس رضوی از معتبرترین مراکز علمی فرهنگی آستان مقدس حضرت رضا (ع)، منطقه و جهان به شمار می رود که حتی در بخش هایی می توان آن را منحصر به فرد دانست.

وی به بیان وجوه امتیاز این کتابخانه پرداخت و ادامه داد: کتابخانه آستان قدس رضوی در رتبه هفتم در بین 20 کتابخانه معتبری قرار دارد که جهان را تغییر داده اند و همچنین در فهرست کتابخانه های دیدنی دنیا از آن نام برده می شود.

رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت تاریخ شفاهی در جوامع گوناگون، گفت: بزرگ ترین آرشیو تاریخ شفای شهری در خاورمیانه متعلق به کتابخانه آستان قدس رضوی با 20 هزار ساعت مصاحبه است و این کتابخانه با دارا بودن 20 هزار عنوان و دو میلیون نسخه نشریه، از قدیمی ترین آرشیو اسناد در ایران برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به 140 میلیون منبع دیجیتال در کتابخانه آستان قدس رضوی

دسترسی به 140 میلیون منبع دیجیتال در کتابخانه آستان قدس رضوی