مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-14سياسي

اهدای 100 سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت بروجردی+ تصاویر


امروز به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) در شهرستان بروجرد با حضور برخی مسئولان شهرستانی اهدای 100 سری کمک جهیزیه توسط خیریه آبشار عاطفه ها انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بروجرد، خیریه آبشار عاطفه در لرستان  با 22 دفتر سعی در کمک رسانی به افراد نیازمند در حیطه های مختلف را دارد.

یکی از محورهای فعالیت این خیریه اهدای کمک جهیزیه برای زوج های نیازمند است که هر ساله انجام می شود و امسال نیز  همانند سال های قبل در سطح استان در حال انجام است.

  امروز به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) بروجرد با حضور برخی مسئولان شهرستانی میزبان اهدای 100 سری کمک جهیزیه توسط این خیریه بود.

نرگس صفر بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 460 بسته کمک جهیزیه بین نیازمندان هم استانی توزیع شده است اظهار داشت: این کمک جهیزیه ها شامل  2 هزار و 280 قلم با اعتباری بالغ  بر دو میلیارد تومان تهیه شدند.

  وی افزود:  امروز به مناسبت ولادت امام حسن عسکری علیه السلام در بروجرد طی یک مرحله 100 سری کمک جهیزیه شامل 500 قلم متشکل از اجاق گاز، فرش، سرویس قابلمه و پتو توزیع می شود.

مدیر موسسه آبشار عاطفه ها در لرستان گفت: اعتبار این 100 قلم جهیزیه  500 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت بروجردی+ تصاویر

اهدای 100 سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت بروجردی+ تصاویر