مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-14سياسي

رودخانه قاسم آباد ساماندهی می شود


فرماندار همدان با بیان اینکه رودخانه قاسم آباد ضمن آزادسازی حریم، باید جداره سازی و ایمن شود گفت: ضمن تعیین تکلیف حدود 40 واحد مسکونی در معرض خطر حاشیه رودخانه قاسم آباد ادامه ساخت و سازها در این منطقه باید با جدیت مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز نشست ویژه ساماندهی رودخانه قاسم آباد با حضور فرماندار همدان، مدیرعامل آب منطقه ای استان، معاون دادستان و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط در فرمانداری همدان برگزار شد.

فرماندار همدان در این نشست با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز موجود در حریم رودخانه قاسم آباد گفت: ضمن تعیین تکلیف حدود 40 واحد مسکونی در معرض خطر حاشیه رودخانه قاسم آباد ادامه ساخت و سازها در این منطقه باید با جدیت مدیریت شود.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه رودخانه قاسم آباد ضمن آزادسازی حریم، باید جداره سازی و ایمن شود افزود: پوشش رودخانه ها دخالت در طبیعت و خطرآفرین است چون علاوه بر خطر طغیان و آبگرفتگی این رودخانه جزیی از کمربند سبز و طبیعی محدوده شهر است که نباید ساخت و سازها به حریم آن می رسید.

وی اضافه کرد: ضمن استقرار نیوجرسی باید اطلاع رسانی لازم انجام شود که هر گونه قطعه بندی و معامله خارج از ضوابط شهرداری ممنوع و از ظرفیت های قانونی لازم مانند کمیسیون ماده 100 برای مقابله با اینگونه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه قاسم آباد ساماندهی می شود

رودخانه قاسم آباد ساماندهی می شود