مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-14اقتصادي

ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز «مهران»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به استان در محل پایانه مرزی شهرستان مهران ایجاد می شود.

- عبدالمالک شنبه زاده شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به استان در محل پایانه مرزی شهرستان مهران خبر داد و گفت: در جلسه ای که در راستای اجرای طرح مشترک ادارات با جوامع هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتی برگزار شد بر ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران ورودی به ایلام در پایانه مرزی شهرستان مهران با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد معاونت گردشگری در خصوص برگزاری جلسه باکنسولگری ایران و فعالان گردشگری کشور عراق با هدف عقد تفاهم نامه و تسهیل در ورود گردشگران عراقی به صورت گروهی برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: یکی از اهداف این جلسه برنامه ریزی در خصوص برگزاری جلسه کمیته ارتقای امنیت گردشگران خارجی به منظور رفع موانع و مشکلات مرتبط با ورود گردشگران به استان بود.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد که انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نسبت به تهیه پکیج به زبان عربی و تعریف مشوق در خصوص ورود گردشگران عراقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز «مهران»

ایجاد مرکز ساماندهی گردشگران خارجی در مرز «مهران»