مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-14بين الملل

کهنه سرباز آمریکایی: دولت ما خانه پوشالی است


یک کهنه سرباز آمریکایی با اشاره به اینکه کشورش در ویتنام و افغانستان اشتباهات زیادی مرتکب شده، دولت آمریکا را خانه ای پوشالی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک کهنه سرباز آمریکایی اذعان کرد کشورش در ویتنام یا آن را دولت گذاشته ایم .

جان رووان کهنه سرباز آمریکایی جنگ ویتنام در گفت وگو با فاکس نیوز این نظریه پرداز آمریکایی در بخش دیگری از مقاله خود نوشت که ایالات متحده باید به این درک برسد که هیج اقدام در دسترس استراتژیکی برای جبران شکست خود در افغانستان وجود ندارد و نمی تواند تعهدات جدیدی در مناطق دیگر بدهد چرا خروج بی برنامه و شتاب زده از افغانستان موجب نا امیدی دوستان آمریکا و خوشنودی دشمنان و سردرگرمی ناظران شده است.

چندی پیش نیز هنری کسینجر  وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا در یادداشتی به مقایسه اتفاقی که برای آمریکا در افغانستان افتاد با شرایطی که این کشور در عراق و ویتنام دچار آن بود، پرداخت و نوشت: زمانی که ایالات متحده آمریکا جان سربازانش را به خطر می اندازد و با استفاده از جایگاه خود کشورهای دیگر را با خود همراه می سازد، باید این کار را بر اساس مجموعه ای از اهداف استراتژیک و سیاسی انجام دهد؛ از لحاظ استراتژیک باید بتواند شرایطی که در آن می جنگیم را توصیف کند و از نظر سیاسی باید چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهنه سرباز آمریکایی: دولت ما خانه پوشالی است

کهنه سرباز آمریکایی: دولت ما خانه پوشالی است