مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-14اقتصادي

شهرداری زنجان ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز را متوقف کند


رییس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از 60 مکاتبه با شهرداری زنجان انجام شده است تا روند ساخت و سازهای غیرمجاز را متوقف کند.

- ، احسان ذبیحیان روز یکشنبه گفت: 220 مورد بازدید از ساختمان های در دست احداث شهرهای استان زنجان انجام شده است.

وی تاکید کرد: چنانچه شهروندان شکایتی از تخلف در خصوص ساخت و ساز ساختمان توسط مهندسان داشته باشند، می توانند مورد را در سامانه سنامک به نشانی https://snam.

mrud.

ir ثبت کنند.

رییس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سالانه 2 بار آزمون نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسی انجام می شود و مهندسان حوزه ساختمان برای دریافت پروانه اشتغال در این آزمون شرکت می کنند.

ذبیحیان با بیان امسال سه هزار و 700 نفر در همه رشته های این آزمون شرکت کردند که امیدواریم نتایج این آزمون تا اواخر هفته آینده اعلام شود، افزود: سال گذشته بیش از یک هزار و 350 پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان زنجان صادر شد.

رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان از ادارات راه و شهرسازی است، گفت: فعالیت این اداره در حوزه مسایل مربوط به نظام فنی و مهندسی ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری زنجان ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز را متوقف کند

شهرداری زنجان ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز را متوقف کند