مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-14بين الملل

جواب معاون بایدن به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری


معاون رییس جمهور آمریکا که در فرانسه به سر می برد، به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری، جواب سربالا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا در سفر به فرانسه، به سوال خبرنگاری درباره رییس جمهور شدنش، جواب سربالا داد.

به نوشته وبگاه شبکه چگونه به آماده شدن او برای ریاست جمهوری کمک کرده است؟ معاون جو بایدن رییس جمهور آمریکا با نگاهی حیرت زده به این خبرنگار گفت: این را به شما می گویم که سفر خوب و سازنده ای بود.

کارهای زیادی در دست پیگیری هستند .

هریس افزود: ظرف روزهای گذشته گفت وگوهای فشرده ای صورت گرفت و هدف این سفر، تأکید بر قدمت روابط دو طرف و البته این امر بود که هم زمان با ورود جهان به عصری جدید، همکاری های ما ادامه پیدا می کنند .

او در ادامه گفت: ما این کار را بر پایه خوش بینی انجام می دهیم اما در عین حال این اعتقاد قوی وجود دارد که همکاری بین ایالات متحده و فرانسه بسیار قوی خواهد ماند .

معاون بایدن تأکید کرد، اختلافات پیش آمده بر سر توافق آمریکا، انگلیس و استرالیا بر سر ساخت زیردریایی اتمی در این سفر مورد بحث قرار نگرفت.

کامالا هریس در حالی به سوال درباره رسیدنش به ریاست جمهوری جواب سربالا داد که نتایج یک نظرسنجی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد ستاره بخت بایدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب معاون بایدن به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری

جواب معاون بایدن به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری