مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-14سياسي

تهیه مستند مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در چابکسر


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تهیه مستند مراسم استقبال گیلان از خانواده شهید مهدی سلطانی در منطقه چابکسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه مردمی بوده و امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مردم منطقه استقبال خوبی از خانواده شهید داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تهیه مستند مراسم استقبال گیلان از خانواده شهید مهدی سلطانی در منطقه چابکسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه مردمی بوده و امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مردم منطقه استقبال خوبی از خانواده شهید داشته باشیم.

سرهنگ حسین مصطفی پور در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج و مراسم از خانواده شهید تازه شناسایی شده در شهرستان رودسر، با بیان اینکه طی روزهای آتی توفیق میزبانی از خانواده یک شهید را در منطقه چابکسر داریم، اظهار کرد: هویت شهید مهدی سلطانی که در سال 92 به عنوان شهید گمنام در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شد، از طریق آزمایش ژنتیک و DNA شناسایی شد.

وی شهید سلطانی را متولد سال 1338 در شهرضای اصفهان دانست و افزود: پیکر این شهید والامقام که در سال 65 و در جریان عملیات کربلای4 در منطقه ام الرصاص به شهادت رسید، به عنوان مفقودالاثر به وطن بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مستند مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در چابکسر

تهیه مستند مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در چابکسر