مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-14سياسي

ثبت نام کتابفروشی های خراسان شمالی در طرح پاییزه کتاب 1400 آغاز شد


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام کتابفروشی های استان در طرح پاییزه کتاب 1400 خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام کتابفروشی های استان در طرح پاییزه کتاب 1400 خبر داد و گفت: به زودی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح پاییزه کتاب 1400 در استان برگزار خواهد شد.

رضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این طرح با هدف اختصاص یارانه کتاب به صورت فصلی در سراسر کشور اجرایی می شود و مورد استقبال اهالی کتاب و کتابخوانان قرار می گیرد.

وی افزود: کتابفروشی های استان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.

ketab.

ir نسبت به ثبت نام در طرح پاییزه کتاب 1400 اقدام کنند.

وی یادآور شد: کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح های پیشین توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب)، برای شرکت در پاییزه کتاب 1400 نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

رضایی گفت: بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 آبان تا 1 آذرماه با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم در سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کتابفروشی های خراسان شمالی در طرح پاییزه کتاب 1400 آغاز شد

ثبت نام کتابفروشی های خراسان شمالی در طرح پاییزه کتاب 1400 آغاز شد