مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-14حوادث

بازگشت 20 قطعه سهره طلایی به زیستگاه های بانه


رییس ادارە حفاظت محیط زیست شهرستان بانە گفت: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بانه، 20 سهره طلایی در زیستگاه های شهرستان بانه رهاسازی شدند.

- رحمان رحیم پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدید و بررسی مستمر پرنده فروشی های شهر بانه توسط مأموران اجرایی یگان حفاظت، یک متخلف که به صورت غیرمجاز اقدام به خرید و فروش پرنده های وحشی می کرد شناسایی شد.

رحیم پور ادامه داد: در بررسی های انجام شده از مرکز غیرمجاز نگهداری این فرد خاطی؛ 30 قطعه سهره طلایی و یک قفس فلزی بزرگ کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از انتقال به اداره حفاظت محیط زیست و بررسی توسط دامپزشک 20 قطعه از پرنده ها با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بانه در زیستگاه های مورد نظر به دامان طبیعت بازگردانده شدند و متأسفانه 10 قطعه از سهره ها به دلیل شرایط بد نگهداری و صدمات وارد قابلیت رها سازی به طبیعت را نداشتند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بانه تصریح کرد: پرنده های صدمه دیده در حال بررسی های بالینی و مداوا بوده و پرونده این تخلف زیست محیطی پس از تکمیل و بازجویی مقدماتی و اخذ جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی این شهرستان ارجاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 20 قطعه سهره طلایی به زیستگاه های بانه

بازگشت 20 قطعه سهره طلایی به زیستگاه های بانه